Tuesday, January 25, 2011

Bencinya saya

Bila dua hati menjadi satu, indahnya rasa. Betul, tak tipu.

Tapi indah lagi rasanya bila hati kita tak berapa nak bercantum. Cuma rapat je. Seolah-olah hati saya akan berada dekat dengan hati awak setiap masa. Maksud yang jelas, kawan rapat/future teman. Nak ucap 'I Love You' pun malu-malu kucing lagi. Mampu bagi hint je la. Contohnya, 'Erm, I happy sangat dapat kenal dengan you.' Dansebagainya. Maka, kedua hati tersebut semakin kembang kuncup. Bahagianya dunia, bila dicurahkan dengan kata-kata manis. Kalau boleh sepanjang masa nak berkepit dengan handphone. Pergi mandi pun nak bawak handphone. Takut si 'buah hati' call, takpun baca inbox banyak kali. Kalau sehari tak baca, emph tak lengkap hari. Tak jemu. Takkan. Sambil tersengih senang. Macamtu punya desperate pun ada.

....

Masalah saya sekarang ni, bila dah bercantum hati kita, saya rasa sedih sangat bila awak tak ada.

'Dulu I sanggup call dia pakai public semata-mata nak dengar suara dia walaupun dia cakap Hello je.' OK PATAH HATI GUA DER :/




# Dah la takut nak tidur malam ni tadi gatal pegi tengok cite Khurafat sape nak teman :'(