Thursday, December 22, 2011

Somehow, I just hate myself

Benci kerana terlalu suka memendam.
Benci kerana terlalu asyik menjaga hati orang lain.
Benci kerana selalu mengambil jalan tengah.
Benci kerana terlalu takut untuk bersuara.
Benci kerana selalu sakitkan hati sendiri.

Aku rasa hati aku dah tak macam rupa hati. Hancur. Dah barai. Macam aku.

Entah la, takpe la, ikut la -- Tu je yang aku boleh cakap sekarang. Takut nak cakap lebih-lebih. Karang salah tafsir maksud, perang lagi. Should I just shut my fucking mouth up and just fake a stupid smile to make everything okay? Kalau cakap, gaduh. Tak cakap, boleh jadi gila banyak sangat nak dipendam.

You tell me.

Im too tired of everything. I kesian kat my otak, sebab dapat tuan macam I. I ni jenis suka fikir. Benda kecik boleh fikir sampai nak tercabut otak. Mana tak migrain. Gelabah tak tentu pasal. Emo tak kena tempat. Penat aku macamani. Bila nak habis emo ni tah :(