Monday, September 6, 2010

4x3=12.

6 September 2010, sebelum raya, sebelum trial(hell).

First of all, Yana ngada memula kata nak gerak Pyramid pastu takjadi sebab geng ramai turun OU pastu takjadi lagi nak gi Pyramid balik sebab Aiman and Wal kata dorg nak turun Pyramid pulak, pastu mengada lagi takjadi sebab dorg suruh aku pulak datang OU =,=

I AM SO HAPPY YESTERDAY SEBAB OUTING DENGAN GENG YANG RAMAI, YANG BEST, YANG GILA MENYUNDAL, YANG MEMANG MAKAN BANYAK, YANG TU YANG NI YANG TU YANG NI blabalbalalalabbla yang penting memang best sangat! :D mwah korang.

Thanks yo peeps. Sebab kita mampu menjayakan hari semalam macam hari kita sendiri. Memula Aiman kata 5 orang je pergi tapi tuptup jadi 12 :D Almost setiap minit kitaorang bergambar snap here snap there, camwhore ehee I LIKE.

Grown Ups waz funzz. Sumpahzz. Adam Sandler, Kevin James!!!! Chris Rock blabaalbalbla Salma Hayek pun ada. Cantik plak tu. Rasa nak tengok lagi. Tapi mesti tak se-best pergi tengok dengan 12 orang macam semalam. Sumpah aku cakap row G kat GSC OU tu penuh dengan kitaorang je. Ramai dan bising dan annoying, yeah tu lah kami. KD10 freaks SPM 2010! *kecuali adik aku, Atoi, and Kimi (SAS -,-). Walaupun SAS, kau masih lagi boleh diterima hihi.

Lepas movie, sawah time! Hi OU, memang salah awak lah sebab buat 'lokasi lokasi' yang menarik buat kami menyundal non-stop. Bila menyundal memang tempat tu jadi kitaorang yang punya ah kan. Orang lain nak amik gambar kena tunggu sebentar dan amik turn ye. Plus kena buat muka tak puas hati dulu baru kitaorang rasa annoying dan blah dari tempat tu. Pak Guard pun tolong amikkan gambar kitaorg. Hihi.

Jalan jalan lagi berbuka di Curve. Order cam haram banyak sangat bajet kaya. Bila sampai bill semua terkejut tapi still cover muka 'takdahallah RM187.90 je pun' ptuih untuk 7 orang. Tapi berbaloi gak ah kot? Dah lah, 'Sila bayar dulu sebelum makan' tapi makanan sampai lambat, end up muffin jugak jadi mangsa nafsu gelojoh kitaorang. Bantai muffin macam tak makan seminggu. Annoying gila tapi sayang sangat kat korang :')

Yang paling best. Emmmm.. I laughed all the time with my friends. And I realized when I was with my friends, aku dah tak fikir pasal benda benda yang buat aku sedih lagi. Thanks Aiman, ajak aku keluar, cheer me up a lil' bit. You told me not to think bout him her them blabla. It worked! Am damn happy semalam sebab tak fikir dah pasal diaorang. Walaupun nak pass nametag tu kat Kimi pun berat hati sebab rasa sayang, rindu, kasih masih ada. Thank God, I dah baik dengan your adik. She's nice actually. Tapi takpe, you're gone. Bye. I have my friends here yang aku tahu sentiasa sokong aku no matter what.

And hell yeaaaaah, aku berjaya keluar semalam tanpa shopping. Miracle beb. Mampu menahan nafsu membeli belah ehe :) **Tapi baju kat Cotton On semalam lawa :(


Kat OU pun ada sawah, mari jual maruah. -Esah dan Jerin



Sebelum bersurai. LoveLove!