Thursday, September 2, 2010

memang mengada

Letstarthekilling is back yaaaaaaw. Sian peminat tanya mana blog, mana blog? Ehe sorry korang. Nampaknya Tumblr bukanlah tempat yang puas untuk gua beremosial sebab nak tulis panjang2 pun rasa tak se-best macam tulis kat blog. Plus, letstarthekilling ni jugak yang setia menemani gua through sedih dan gembira, nikmat dan celaka dalam hidup. Walaupun tak mampu memberi respon terhadap segala maki hamun yang aku tulis kat sini, namun blog gak best. Sob sob, I love you letstarthekilling :')

So yeah, the only reason I stopped from blogging (forawhile) was, emm aaa emmm aaaa, I wanted to delete some memories yg pernah aku tulis, kongsikan dalam blog ni. Tapi, malangnya, unfortunately, aku tak mampu. Sebab kenapa? Baca di atas. Heehehehe. Ok Yana, stop mukadimah, introduction segala.

=.=

Sejak ketiadaan blog, I've been through lots of kecelakaan in my life. Ditinggalkan, meninggalkan, merindu, terindu, dirindu oleh manusia manusia yang tak patut wujud dalam dunia ni. Gua malas nak cerita banyak. Probs here and there, I feel so alone. Orang sekeliling yang menyakitkan hati. Tapi takpe, kau buat aku jatuh, now watch me get up.

Puasa tinggal uhh, less than 10 days lagi. Oh shite, sumpah ni Ramadan paling sedih for me. Imma such a pathetic. Terawih baru 2 kali buat, cuti puasa dah la 9 hari. Darn it, dulu kemain lagi berazam nak terawih bagai. Tapi hampeh. Meriam mariii. HEhehHEhehhEHHe....

Ok, I'm done here. Bye.