Sunday, February 13, 2011

Bangun. Mimpi sebulan dah habis.

OH ternyata selama ni semuanya mimpi jela kan? Hmm k, k. Aku tak ready nak tempuh apa jua kehilangan. Ini tak tipu. Lantak lah orang nak kata aku ni lembik ke, suka bagi orang ludah kat muka sendiri ke, apa je la. Deep inside, sape nak kehilangan orang yang dulu dibenci, tapi sekarang sayangnya dah completely tertumpah kat orang tu?

Kau ingat senang aku nak sayang kau? Kau ingat senang aku nak terima kau? Kau ingat aku ni kena ayat sikit je dah cair? Kau ingat aku ni jenis yang cepat sayang semuaorang? Sori bang, anda silap.

Tapi, fuyoh abang ni tak jemu-jemu lah nak mengayat. Tak jemu-jemu lah nak ucap sayang, kata cinta(dusta). Tak jemu-jemu nak buat orang sayang kat dia. & worst, tak jemu-jemu nak bagitahu orang tu.. 'You're perfect'. Lancau.

Kau dah buai orang tu dalam buaian kasih sayang kau, sekarang atas kesilapan yang tak disengajakan oleh orang itu, kau melenting lalu memandang enteng perasaan orang yang dikatakan begitu sempurna di mata kau. Heh-batnya manusia.

Sekarang ni takpe, 'Do whatever you want, saya terima sebab saya taknak kehilangan awak :'('. Kata orang yang malang tu.

Tapi, kau jangan terkejut kalau satu hari nanti, aku bangun dari mimpi dan berkata. "Do whatever you want. I don't give a fuck anymore. Cut your dick cause you're such a faggot."