Wednesday, February 9, 2011

Call-Me-Back

Walaupun takde credit, dial je *100#. Pilih 6 untuk Servis, dan tekan 5 untuk Call-Me-Back. Masukkan nombor awek, eh nombor penerima dan Terima kasih, permintaan anda akan diproses sebentar lagi. Jangan risau, Maxis sentiasa membantu awak untuk terus berhubung dengan awek, eh silap lagi. Teman awak.

Tapi sekarang inbox awek awak mana ada dah message, Sila hubungi saya di nombor 01......2

Ke.. Maxis dah rasa annoyed pastu banned servis call-me-back?

//

Harini rasa tak sabar nak masuk 'neraka MJ'. Taktahu la kenapa. Maybe sebab orang tu cuti makanya saya rasa seperti nak dapat 'kejutan' tetiba ada orang cak dari celah seluar Smalto. Ingat awak nak datang. Mata tak lepas asyik pandang escalator, kejap kang toleh entrance dekat Alain Delon pulak. Bila dah masuk pukul 5 petang. Saya dah putus asa nak mengharap. Nak keluar pergi break pun sempat lagi berangan konon bila saya keluar nanti ada muncul orang yang dinanti. Tapi? Hampa lagi.

Nak pergi Mutiara Damansara bukan susah. Metro 99 kan ada. Mungkin cuti tu bukan untuk aku? K nyah, mak ngerti kok.