Thursday, March 10, 2011

Abe Kelaks.. galak demo!

**Kelaks ialah Clarks. Kasut Clarks tu ha. Kelate punya pasal :)

Since dah switched tempat kerja pergi G-floor. MJ menjadi lebih bermakna. WAAAHA, ok bukan sebab abe Clarks. Sorang. Sebab semua monyet-monyet yang jaga kasut sememangnya 'thumbs up' lah! Maybe sebab semua lelaki so aku boleh 'in' dengan diaorang. Perempuan dengan perempuan ni susah sikit nak kawtim lah nyah. Sori.

First, stor best nak mampos. Walaupun kerja monyet-monyet semua tu nak menakutkan aku je everytime aku kena pergi stor sensorang panjat tangga amik kasut.

"Yaaana, bebaik, ada tangan bulu-bulu pegang kaki nanti!!"
"Kau tak rasa ke kat atas tu macam ada benda tengah intai kau?"
"Cuba tegok kat lubang kotak kasut tu mana tau ada mata merah pandang Yana ke..."


Kan dah cakap, monyet will always be monyet. Always. Macam setans tapi layanz :D

Balasannya, bila diaorang dah takutkan aku, pastu bila Sembonia ada customer nak try kasut aku pun buat bodoh je. Takut punya pasal. Plus nak buli diaorang balik :D Bila diaorang rasa berbulu tengok aku jual muka buat taktahu kat customer, dorang lah yang terkedek2 panjat stok aku yang macam KLCC tu. Tu la, sape suruh takutkan si pengecut terunggul dunia, padan lah muka korang.


*Harap-harap sekuriti MJ takde yang reti bukak blog orang* :
Port tido, check!
Port makan karipap Ikea, check!
Port letak komik, check!
Port hisap rokok pun ada.
Semalam Dzul bawak 'stok' baru, majalah Ujang! Terbayek.

Tapi, dalam banyak-banyak monyet tu, masih ada yang jinak. Kelaks Kelaks Kelaks. Ehem. Tapi.. Kelate. Dah ah suka nyanyi lagu One In A Million. Versi Kelantan. Kau boleh? Mamat ni sorang je boleh.