Sunday, March 6, 2011

Balik ke zaman rempit la gamaknyerr.

Aku kerja. Kat Metrojaya, The Curve. Dulu jaga baju brand Smalto. Tapi sikalang sudah turun G-floor jaga kasut. Sembonia. Dah jangan tanya lagi aku keje mana, brand apa, tingkat bape. Penat nak ulang benda sama. Ngerti kamu?

Ye kengkawan, maafin gue. Gue udah nggak bisa dong keluar berhibur bersama kalian. Nggak, bukan gue nggak sudi kok. Cuma, gue terlalu biji(busy) kerja. Udah 3 minggu sih gue nggak dapat cuti. Hari-hari kerja aja. Maafin aku ya?

I miss my girlfwens, boifwens cho much! >:(

Duduk MJ straight for 3 weeks. Memang, memang cam neraka. Datang kerja, hadap sekuriti, masuk 'haunted' tandas yang selalu takde air, masuk floor pergi kaunter cepat-cepat. Kalau masuk pagi, bila dengar Lagu MJ terpasang, sila diri tegak macam lagu Negaraku tengah berkumandang. Konon hormat. Bersihkan kaunter, layan customer macam celaka. Suka nak try semua benda end up tak beli sekuman pun. Sakit hati I taw! Lepas tu keluar rehat, raba sessions! Relakan saja sekuriti meraba apa sahaja di badan kita. Nak check ada curi ke tak, bukan gila seks. Gay banyak ah. Sumpah doh.
Before balik pun, sekali lagi. Relakan saja mereka meraba body I yang kering ni.

MJ is full of rempits. Yknow? Tak kan. Yang muka dengan ekzos pun dah sama kaler. Yang style Apache ke apa ntah, tu semua ada. Ko gi la memana pun, kaum tu takkan pupus. Tapi.. lepak dengan dorang best gak. Kena pandai pilih mana rim motor yang baru / yang dah karat. I have a friend. Who's rempit. He/She also proud to call her/himself a rempit. Tapi dia best. Lawak. Dia merempit dengan balak/awek dia jela. Dengan kengkawan dia ok. Oh jangan label saya minah rempit pulak ye?! Saya bikin teman aja.

Ok, sekarang bukak fesbuk.. kengkawan saya dah pandai dah pakai tudung bermacam style. Saya je tak cuba lagi. Kerja maa, nak melawa watpe. Kang mati aku kena ngorat dengan sekuriti yang dah kedut seribu, gigi pun 5 batang hilang, dah ada bini 2 tapi gatal nak cukup kuota 4. Tapi rasa ketinggalan sangat pulak. Uihh, harap2 la wa tak dress up cam rempits der. Wa harap aa, lu jangan panggil wa rempit. Nanti wa panggil geng wa hentam lu.. *Ok, dah ada perisa perasa rempit sikit dalam ayat saya. OHNO!!



Curve takde ah hina sangat. At least aku ada jumpa mamat yang muka sama macam boifren aku kat atas ni.. Nak tengok gak? Gi Restoran An-Nurs, ada satu bangla muka cam Tyson Ritter gua, nama dia Monir -.-